Χαρίτσης: Να αφεθούν ελεύθεροι οι διαδηλωτές του ΚΚΕ – «Υγειονομική βόμβα οι αστυνομικοί»
Ανανεώθηκε:
Ενώ εκτυλίσσονταν τα επεισόδια στην Πανεπιστημίου, ο Αλέξης Χαρίτσης παρενέβη για το θέμα στη συζήτηση στη Βουλή.
Ο τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ είπε:
«Πληροφορούμαστε ότι πριν λίγη ώρα στο κέντρο της Αθήνας έγιναν επεισόδια. Η αστυνομία επιτέθηκε σε μια ειρηνική συγκέντρωση του ΚΚΕ. Μάλιστα, γίνεται λόγος για προπηλακισμό βουλευτών του ΚΚΕ. Ζητάμε από την κυβέρνηση και την αστυνομία να σταματήσουν να επενδύουν στην ένταση. Απαιτούμε να αφεθούν ελεύθεροι οι προσαχθέντες. Σε όλες τις εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα σήμερα από τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και το ΜέΡΑ25, τηρήθηκαν όλοι οι υγειονομικοί κανόνες».
Ο κ. Χαρίτσης υπογράμμισε:
«Αυτή τη στιγμή υγειονομική βόμβα στο κέντρο της Αθήνας είναι οι έξι χιλιάδες αστυνομικοί που έχουν μεταφερθεί με εντολή του κ. Χρυσοχοΐδη και της κυβέρνησης. Αυτοί είναι το πρόβλημα και όχι οι ειρηνικές περιφρουρημένες συγκεντρώσεις που τηρούν όλα υγειονομικά μέτρα. Να αφεθούν ελεύθεροι οι συλληφθέντες, να σταματήσει η κυβέρνηση να ρίχνει λάδι στη φωτιά».
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57