Μητσοτάκης για Ολοκαύτωμα: Στο Άουσβιτς δολοφονήθηκε η ίδια η φύση του ανθρώπου
Ανανεώθηκε:
Μήνυμα για την Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος έστειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, τονίζοντας πως στο Άουσβιτς δολοφονήθηκαν η ελευθερία, η λογική και η αξιοπρέπεια.
Με ανάρτησή του στο Twitter αποτίει φόρο τιμής στη μνήμη των ανθρώπων που θανατώθηκαν στο Άουσβιτς, κάνοντας λόγο για «ανάγκη συνεχούς επαγρύπνησης και δράσης εναντίον του Απόλυτου Κακού».
«Στο Άουσβιτς δολοφονήθηκε η ελευθερία, η λογική, η αξιοπρέπεια. Η ίδια η φύση του ανθρώπου. Τιμούμε τη μνήμη των Εβραίων και ιδιαίτερα των συμπατριωτών μας που χάθηκαν στο Ολοκαύτωμα. Η μνήμη γίνεται συνεχής επαγρύπνηση και δράση ενάντια στο Απόλυτο Κακό», έγραψε ο πρωθυπουργός.
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44
ΚΟΣΜΟΣ