Θετικός στον κορωνοϊό ο Μιχάλης Καλογήρου - Νοσηλεύεται με λοίμωξη του αναπνευστικού
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Μιχάλης Καλογήρου, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος στην προσωπική του ιστοσελίδα στο Facebook.
Όπως τόνισε, οι συνεργάτες και οι επαφές του τις τελευταίες ημέρες έχουν ειδοποιηθεί προκειμένου να λάβουν τα αναγκαία μέτρα ελέγχου και προφύλαξης.
Ευχαρίστησε δε, τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου «Σωτηρία».
Ολόκληρο το μήνυμά του
«Χθες διαγνώστηκα θετικός στον Covid και νοσηλεύομαι λόγω λοίμωξης του αναπνευστικού. Οι συνεργάτες και οι επαφές των τελευταίων ημερών έχουν ειδοποιηθεί προκειμένου να λάβουν τα αναγκαία μέτρα ελέγχου και προφύλαξης.
Ευχαριστώ θερμά τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου Σωτηρία και εύχομαι σε όλες και όλους, που δίνουμε αυτή τη μάχη, γρήγορη ανάρρωση».
Όπλο εντοπίστηκε από πολίτη στον βυθό της θάλασσας στην Καβάλα
13:59
Η νέα εικόνα του Παρθενώνα: Οι πρώτες αντιδράσεις μετά την αλλαγή στο δυτικό αέτωμα
13:55
Κύμα καύσωνα στην Ιταλία: Θερμοκρασίες 10 βαθμούς υψηλότερες από τον μέσο όρο του Ιουνίου
13:50
Η Γαλλία στη δίνη του καύσωνα: Τρεις νεκροί, λουκέτο σε 2.700 σχολεία, συναγερμός σε 49 περιφέρειες
13:46