Θετικός στον κορωνοϊό ο Μιχάλης Καλογήρου - Νοσηλεύεται με λοίμωξη του αναπνευστικού
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Μιχάλης Καλογήρου, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος στην προσωπική του ιστοσελίδα στο Facebook.
Όπως τόνισε, οι συνεργάτες και οι επαφές του τις τελευταίες ημέρες έχουν ειδοποιηθεί προκειμένου να λάβουν τα αναγκαία μέτρα ελέγχου και προφύλαξης.
Ευχαρίστησε δε, τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου «Σωτηρία».
Ολόκληρο το μήνυμά του
«Χθες διαγνώστηκα θετικός στον Covid και νοσηλεύομαι λόγω λοίμωξης του αναπνευστικού. Οι συνεργάτες και οι επαφές των τελευταίων ημερών έχουν ειδοποιηθεί προκειμένου να λάβουν τα αναγκαία μέτρα ελέγχου και προφύλαξης.
Ευχαριστώ θερμά τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου Σωτηρία και εύχομαι σε όλες και όλους, που δίνουμε αυτή τη μάχη, γρήγορη ανάρρωση».
Μηχανογραφικό 2026: Μην περιμένεις τους βαθμούς για να ξεκινήσεις την προετοιμασία σου
15:40
Φωτιά σε δασική έκταση στη Βοιωτία - Σηκώθηκαν οκτώ εναέρια μέσα
15:39
Στη φυλακή ο 20χρονος για την υπόθεση απαγωγής και ληστείας 25χρονου στη Θεσσαλονίκη
15:38
Λαγοκέφαλος: Η θάλασσα δεν χρειάζεται πανικό. Χρειάζεται γνώση.
15:29