Κορωνοϊός: Πήρε εξιτήριο ο Μιχάλης Καλογήρου
Ανανεώθηκε:
Εξιτήριο από το νοσοκομείο «Σωτηρία» έλαβε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, Μιχάλης Καλογήρου, ο οποίος είχε νοσήσει από κορωνοϊό και νοσηλευόταν από τις 4 Φεβρουαρίου.
Ο κ. Καλογήρου με ανάρτησή του στο Facebook, ευχαριστεί, ονομαστικά, γιατρούς και νοσηλευτές:
«Παύλο, Γαρυφαλλιά, Θωμά, Μιράντα, Αθανασία, γιατροί, νοσηλευτές του Σωτηρία, το ευχαριστώ είναι λίγο. Δυνατό ΕΣΥ, ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών, στήριξη της έρευνας και των θεραπειών για να κερδηθεί η μάχη. Από το παράθυρο αυτό πέρασαν οι ευχές. Να πιάσουν τόπο και για τους άλλους ασθενείς. Σιδερένιοι όλοι».
ΕΛΛΑΔΑ
Η νέα εικόνα του Παρθενώνα: Οι πρώτες αντιδράσεις μετά την αλλαγή στο δυτικό αέτωμα
13:55
ΚΟΣΜΟΣ
Κύμα καύσωνα στην Ιταλία: Θερμοκρασίες 10 βαθμούς υψηλότερες από τον μέσο όρο του Ιουνίου
13:50
ΚΟΣΜΟΣ
Η Γαλλία στη δίνη του καύσωνα: Τρεις νεκροί, λουκέτο σε 2.700 σχολεία, συναγερμός σε 49 περιφέρειες
13:46
ΕΛΛΑΔΑ
Επιχείρηση διάσωσης τραυματισμένης τουρίστριας στο φαράγγι της Ίμπρου στα Χανιά
13:39
ΚΟΣΜΟΣ