Κορωνοϊός: Πήρε εξιτήριο ο Μιχάλης Καλογήρου
Ανανεώθηκε:
Εξιτήριο από το νοσοκομείο «Σωτηρία» έλαβε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, Μιχάλης Καλογήρου, ο οποίος είχε νοσήσει από κορωνοϊό και νοσηλευόταν από τις 4 Φεβρουαρίου.
Ο κ. Καλογήρου με ανάρτησή του στο Facebook, ευχαριστεί, ονομαστικά, γιατρούς και νοσηλευτές:
«Παύλο, Γαρυφαλλιά, Θωμά, Μιράντα, Αθανασία, γιατροί, νοσηλευτές του Σωτηρία, το ευχαριστώ είναι λίγο. Δυνατό ΕΣΥ, ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών, στήριξη της έρευνας και των θεραπειών για να κερδηθεί η μάχη. Από το παράθυρο αυτό πέρασαν οι ευχές. Να πιάσουν τόπο και για τους άλλους ασθενείς. Σιδερένιοι όλοι».
ΕΛΛΑΔΑ
Μηχανογραφικό 2026: Μην περιμένεις τους βαθμούς για να ξεκινήσεις την προετοιμασία σου
15:40
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στη Βοιωτία - Σηκώθηκαν οκτώ εναέρια μέσα
15:39
ΕΛΛΑΔΑ
Στη φυλακή ο 20χρονος για την υπόθεση απαγωγής και ληστείας 25χρονου στη Θεσσαλονίκη
15:38
ΑΠΟΨΕΙΣ
Λαγοκέφαλος: Η θάλασσα δεν χρειάζεται πανικό. Χρειάζεται γνώση.
15:29
ΕΛΛΑΔΑ