Κορωνοϊός: Τα νοσοκομεία Άργους και Ναυπλίου επισκέφθηκε η Ζωή Ράπτη
Τα νοσοκομεία Άργους και Ναυπλίου επισκέφθηκε την Παρασκευή η υφυπουργός Υγείας Ζωή Ράπτη, όπου συναντήθηκε με την Διοικήτρια Μαρία Σαρίδη, τον αναπληρωτή Διοικητή Θεόδωρο Βασιλόπουλο, την επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Αλεξία Παπακωνσταντίνου και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, καθώς και εκπροσώπους των εργαζομένων.
Στην επίσκεψη ήταν παρών και ο βουλευτής Αργολίδας Ιωάννης Ανδριανός.
Η υφυπουργός Υγείας ενημερώθηκε αναλυτικά για τη λειτουργία των δημόσιων δομών Ψυχικής Υγείας του Νομού Αργολίδας (Ψυχιατρική Κλινική, Κέντρο Ψυχικής Υγείας, Κινητή Μονάδα, Προστατευόμενα Διαμερίσματα), συνεχάρη τη Διοίκηση και το προσωπικό για το έργο τους, ενώ διαπίστωσε την πολύ ικανοποιητική πορεία των εμβολιασμών στο Νομό Αργολίδας.
Η κυρία Ράπτη δήλωσε:
«Δρομολογείται η ενίσχυση του προσωπικού της Ψυχιατρικής Κλινικής και του Κέντρου Ψυχικής Υγείας με μόνιμο και επικουρικό προσωπικό και η περαιτέρω ανάπτυξη των Κινητών Μονάδων, προκειμένου να αναπτυχθεί τόσο το κλινικό όσο και το κοινοτικό έργο των Δημόσιων Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας της Αργολίδας».
Επιπλέον, η υφυπουργός Υγείας επισκέφθηκε τον Ιατρικό Σύλλογο Αργολίδας, όπου συναντήθηκε με τον Πρόεδρο Κωνσταντίνο Κατσαρό και ενημερώθηκε για τα ζητήματα ψυχικής υγείας του γενικού πληθυσμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Παρελθόν ο β' Γύρος στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές - Υπερψηφίστηκε ο νέος κώδικας Τ.Α.
15:59
Μοτοσικλέτα πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση με αυτοκίνητο στο Ηράκλειο – Με εγκαύματα 55χρονος
15:55
Λάρισα: Προφυλακίστηκε ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην γυναίκα του απειλώντας να τη σκοτώσει
15:43
Εντολή εκκένωσης σε εδάφη που έχει καταλάβει στο νότιο Λίβανο έδωσε ο ισραηλινός στρατός
15:42