Ο διάλογος Γεννηματά - Μητσοτάκη στη Βουλή: «Τι πάθατε σήμερα; Πολλή φασαρία κάνετε»
Ανανεώθηκε:
Η σφοδρή αντιπαράθεση Μητσοτάκη - Γεννηματά «χρωμάτισε» τη συζήτηση στη Βουλή για τη διαχείριση της πανδημίας και τις επιπτώσεις της στην οικονομία.
Ο πρωθυπουργός έβαλε στο στόχαστρό του την επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ για την απουσία της από την αίθουσα ενώ ήταν εκείνη που προκάλεσε τη συζήτηση, κατηγορώντάς την σε άλλο σημείο για μαξιμαλισμό.
Προς το τέλος της συνεδρίασης οι δυο τους είχαν πάντως, έναν μικρό διάλογο με αφορμή τη φασαρία στα κυβερνητικά έδρανα κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, όταν η Ντόρα Μπακογιάννη «επισκέφθηκε» τα κυβερνητικά έδρανα για να συνομιλήσει με τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια.
«Σας παρακαλώ κάντε ησυχία. Μπορείτε να τις λύσετε άλλη ώρα τις διαφορές σας. Ούτως ή άλλως το κάνετε και δημοσίως», σχολίασε η κ. Γεννηματά, η οποία ολοκληρώνοντας την ομιλία της κατευθύνθηκε προς τα υπουργικά έδρανα και απευθυνόμενη στον κ. Μητσοτάκη, τον υπουργό Υγείας και την κ. Μπακογιάννη είπε σύμφωνα με πληροφορίες:
«Τι πάθατε σήμερα; Πολλή φασαρία κάνετε».
«Μετά από τέτοια ομιλία δεν χρειάζεται να μιλήσει ο κ. Τσίπρας», φέρεται να σχολίασε χαριτολογώντας ο Κυριάκος Μητσοτάκης...
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00