ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κορωνοϊός - Μακρή: Προτεραιότητά μας να ανοίξουν όλες οι τάξεις του Λυκείου

Κορωνοϊός - Μακρή: Προτεραιότητά μας να ανοίξουν όλες οι τάξεις του Λυκείου
INTIME/ ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Για το άνοιγμα των σχολείων -ζήτημα το οποίο εξετάζει αυτή την ώρα σε συνεδρίαση η επιτροπή Λοιμωξιολόγων- μίλησε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, σημειώνοντας πως προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να ανοίξουν πρώτα τα Λύκεια, μετά τα Γυμνάσια και στο τέλος η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Μιλώντας στον Ant1, ωστόσο, η ίδια ξεκαθάρισε πως οι όποιες αποφάσεις θα ληφθούν από την κυβέρνηση, αφού πρώτα κάνει την εισήγηση της η Επιτροπή των Ειδικών.

Στο ερώτημα αν υπάρχει το ενδεχόμενο να ανοίξει τη Δευτέρα 12 Απριλίου μόνο η Γ΄ Λυκείου, η κυρία Μακρή είπε πως είναι ένα ενδεχόμενο, αλλά πρόθεση της κυβέρνησης είναι να ανοίξουν όλες οι τάξεις του Λυκείου ταυτόχρονα, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα τεχνικής φύσεως.

Για την περίπτωση τα σχολεία να μην ανοίξουν ταυτόχρονα σε όλες τις περιοχές της χώρας, είπε πως αυτό έχει γίνει και στο παρελθόν και για το λόγο αυτό το υπουργείο αποφάσισε να προχωρήσει σε μείωση της ύλης για να εξαλείψει τις ανισότητες. Σε κάθε περίπτωση, επανέλαβε πως όλα θα εξαρτηθούν από τις εισηγήσεις των ειδικών.

Η υφυπουργός Παιδείας σημείωσε ακόμα πως αν οι ειδικοί δώσουν το «πράσινο φως» για το άνοιγμα των Γυμνασίων και της Πρωτοβάθμιας στις 19 Απριλίου, αυτό θα γίνει παρά το ότι υπάρχουν κάποιες φωνές που λένε να μην ανοίξουν τα σχολεία για μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και μετά ξανακλείσουν, τονίζοντας πως η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης μάθηση.

Για την παράταση της σχολικής χρονιάς είπε πως δεν έχει ληφθεί ακόμη οριστική απόφαση, αλλά με τα σημερινά δεδομένα το πιθανότερο είναι η σχολική χρονιά να παραταθεί κατά 2 εβδομάδες, μέσα στον Ιούνιο και συμπλήρωσε πως ακόμη δεν υπάρχει οριστική απόφαση για το τι θα γίνει με τις προαγωγικές εξετάσεις.

Παράλληλα, σε συνέντευξή της στην ΕΡΤ1, η κυρία Μακρή αναφέρθηκε και στα self tests, λέγοντας πως θα υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες στα ελληνικά, αλλά και σχετικά βίντεο για τη σωστή χρήση τους, ενώ θα δοθεί και ένα διάστημα ανοχής και προσαρμοστικότητας. Την αστοχία δεν μπορούμε να την αποκλείσουμε, ελπίζουμε να είναι περιορισμένη, είπε και πρόσθεσε ότι τα μέτρα που η εκπαιδευτική κοινότητα υιοθέτησε θα ισχύσουν και τώρα.

«Θα υπάρχει μία πειθώ και μία ανοχή που δεν θα οδηγήσει όμως στην άρνηση της διαδικασίας. Όπως έχει ανακοινωθεί και από τον κ. Κοντοζαμάνη, όποιο παιδί δεν κάνει το τεστ δεν θα συμμετέχει στην δια ζώσης διδασκαλία, ούτε θα συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση. Εξαίρεση θα αποτελούν τα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα υγείας και δεν δύναται η δια ζώσης παρακολούθηση των μαθημάτων» κατέληξε.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ