Κορωνοϊός - Κοντοζαμάνης: Ανοικτό το ενδεχόμενο επιστράτευσης των γιατρών στη Θεσσαλονίκη
Ανανεώθηκε:
Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Βασίλης Κοντοζαμάνης, τοποθετήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στο ενδεχόμενο η κυβέρνηση να προχωρήσει στο προσεχές διάστημα σε επιστράτευση των ιδιωτών γιατρών της Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας πως το μέτρο αυτό είναι στη διάθεση της κυβέρνησης, σε περίπτωση που δεν υπάρχξει ανταπόκριση για την ενίσχυση των δυνάμεων του ΕΣΥ στη Βόρεια Ελλάδα.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια της τακτικής ενημέρωσης του υπουργείου Υγείας για τον κορωνοϊό, ο κ. Κοντοζαμάνης σημείωσε πως «τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα η μάχη αυτή (σ.σ. έναντι του κορωνοϊού) δεν έχει τελειώσει. Και στην Αθήνα έγινε έκκληση σε γιατρούς συγκεκριμένων ειδικοτήτων να ενισχύσουν τις δυνάμεις του ΕΣΥ. Επειδή αυτό δεν κατέστη δυνατό, προβήκαμε στην λήψη του μέτρου της επίταξης».
«Στη Θεσσαλονίκη είχα την ευκαιρία να συναντηθώ το πρωί της Τετάρτης με τον πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης και μετά να συνομιλήσω με τον πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Κοζάνης και νομίζω ότι υπήρχε συνεννόηση και συναντίληψη ότι αυτή τη μάχη πρέπει να τη δώσουμε όλοι μαζί», πρόσθεσε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.
«Θα γίνει κάλεσμα εκ νέου σε όλους τους ιδιώτες γιατρούς προκειμένου να συνδράμουν τις δυνάμεις μας και στη Θεσσαλονίκη. Από την πρώτη ημέρα της πανδημίας έχουμε καταστήσει σαφές ότι θα πάρουμε οποιοδήποτε μέτρο χρειαστεί προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τη δυσχερή αυτή κατάσταση. Ένα από τα μέτρα αυτά που έχουμε - ένα έσχατο μέτρο - είναι η επίταξη», υπογράμμισε - μεταξύ άλλων - ο Βασίλης Κοντοζαμάνης.
Ποινικό Μητρώο: Εκδόθηκαν ψηφιακά 100.000 αντίγραφα τις 40 πρώτες μέρες του νέου συστήματος
14:45
Κικίλιας για Μεταφορικό Ισοδύναμο: 4 εκατ. ευρώ για κατοίκους και επιχειρήσεις νησιών
14:44
Μήλος: Συνελήφθη 24χρονος για ναρκωτικά - Κατασχέθηκαν 142 συσκευασίες κοκαΐνης και κάνναβης
14:37
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27