Γεννηματά: Ο εμβολιασμός είναι δικαίωμα στη ζωή - Να μην αφήσουμε αυτήν την ελπίιδα να πάει χαμένη
Ανανεώθηκε:
Το εμβολιαστικό κέντρο στο Ασκληπιείο της Βούλας επισκέφθηκε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά, όπου ενημέρωθηκε για την πορεία των εμβολιασμών κατα της covid-19.
«Θέλω σήμερα να στείλω δύο μηνύματα. Το πρώτο είναι προς τους πολίτες. Ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρέωση, είναι δικαίωμα. Είναι το δικαίωμά σας στη ζωή», ανέφερε η κ. Γεννηματά. Με το δεύτερο μήνυμα απευθύνθηκε στην κυβέρνηση: «Χρειάζεται άμεσα αποτελεσματική καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών για να μη μείνει κανένα περιθώριο στη σύγχυση και στην παραπληροφόρηση».
Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής τόνισε την ανάγκη για καλύτερο σχεδιασμό «ώστε να φτάσουν τα εμβόλια πιο κοντά στον πολίτη, ιδιαίτερα στους ανθρώπους που είναι μεγάλης ηλικίας και ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές».
«Να μην αφήσουμε αυτήν την ελπίδα να πάει χαμένη», κατέληξε η κ. Γεννηματά.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52