Πιερρακάκης: Στο τέλος της τετραετίας θα είμαστε μια νέα Ελλάδα στα ψηφιακά
«Το Σχέδιο “Ελλάδα 2.0” μάς δίνει τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσουμε το σύνολο της ψηφιακής μας στρατηγικής. Είμαστε αισιόδοξοι ότι στο τέλος της τετραετίας θα είμαστε μια “νέα Ελλάδα” στο κομμάτι των ψηφιακών» δηλώνει σε συνέντευξή του στο Βήμα της Κυριακής ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.
Στέκεται μάλιστα ιδιαίτερα στην ψηφιοποίηση των αρχείων των Υποθηκοφυλακίων, που χαρακτηρίζει έργο «τεράστιας συμβολικής αξίας».
«Υπολογίζεται σε 600 εκατ. σελίδες και η ολοκλήρωσή του θα σημάνει πλήρη αλλαγή εποχής για το Εθνικό Κτηματολόγιο», σημειώνει.
Ο κ. Πιερρακάκης αναφέρεται στα συστήματα που αναπτύχθηκαν κατά την περίοδο της πανδημίας σημειώνοντας ότι ήρθαν για να μείνουν καθώς τα περισσότερα «αποτελούσαν μέρος του σχεδιασμού μας».
Για την εφαρμογή MyHealth που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης λέει ότι θα είναι έτοιμη σε λίγες ημέρες και «θα αποτελέσει και το πρόπλασμα για τον Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας».
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48