Κουτσούμπας: Μνημείο σκοταδισμού το νομοσχέδιο για την Παιδεία
Μνημείο σκοταδισμού χαρακτήρισε το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του σχολείου που συζητείται από χθες στη Βουλή και αναμένεται να ψηφιστεί αύριο Τετάρτη, ο Δημήτρης Κουτσούμπας.
Σε παρέμβασή του στην Ολομέλεια ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ έκανε λόγο για πρεμούρα της κυβέρνησης να εμπορευματοποιήσει την παιδεία, υποστηρίζοντας ότι η νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης φέρνει εκπαιδευτικό μεσαίωνα και δεν θα εφαρμοστεί γιατί θα το αντιπαλέψει ο κόσμος της εκπαίδευσης. Υποστήριξε ότι οι ρυθμίσεις του δεν έχουν καμία σχέση με το αναβαθμισμένο σχολείο και δεν δίνει απάντηση ούτε στον εκπαιδευτικό, ούτε στον μαθητή, ούτε στον γονιό.
«Σήμερα στη Βουλή θα εισπράξετε από το ΚΚΕ ένα μεγάλο και ηχηρό όχι και αύριο θα το πετάξουμε στον σκουπιδοτενεκέ εκεί που πραγματικά ανήκει», κατέληξε ο Δημήτρης Κουτσούμπας.
Πριν από την «Έναστρη Νύχτα»: Το έργο που αποκάλυψε το όραμα του Βαν Γκογκ
10:19
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση» - Ο απολογισμός του κυβερνητικού έργου
10:04
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» - Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη
09:55