Μητσοτάκης - Ανδρουλάκης: Τυχαία συνάντηση στη Βουλή - Τι του είπε ο πρωθυπουργός
Σύντομη συνάντηση είχαν, το Σάββατο, στη Βουλή ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, και ο νέος πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης, μετά την ψήφιση του Προϋπολογισμού του 2022.
Η συνάντηση ήταν τυχαία, στην αίθουσα συντακτών της Βουλής, και έγινε όταν μετά το τέλος της ομιλίας του ο πρωθυπουργός πήγε στην αίθουσα των δημοσιογράφων προκειμένου να τους ευχηθεί για τις γιορτές.
Εκεί συναντήθηκε με τον κ. Ανδρουλάκη, τον οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, συνεχάρη για την εκλογή του, ενώ του είπε ότι θα τον περιμένει για συνάντηση μετά τις γιορτές.

ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ