Τσίπρας για κορωνοϊό: «Έπεσε ο πυρετός, έφυγε ο ζόρικος πονοκέφαλος - Ο ιός δεν αστειεύεται»
Για την κατάσταση της υγείας του- βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό- ενημερώνει ο Αλέξης Τσίπρας με ανάρτησή του στο facebook.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία αναφέρει πως κλείνει τρία εικοσιτετράωρα παρέα με την Όμικρον και τα συμπτώματα ευτυχώς αρχίζουν να εξασθενούν.
«Έπεσε ο πυρετός και έφυγε ο ζόρικος πονοκέφαλος. Μένει η κόπωση και η απομόνωση», γράφει χαρακτηριστικώς ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ευχαριστώντας όλες κι όλους που του έστειλαν τις ευχές και την αγάπη τους.
«Να προσέχετε τον εαυτό σας, όσους αγαπάτε κι όσους έρχονται σε επαφή μαζί σας. Ο ιός δεν αστειεύεται και για πολλούς δεν είναι ένα απλό συνάχι. Άρα εμβόλιο, μάσκα, αποστάσεις, ψυχραιμία. Και πάνω από όλα, αλληλεγγύη», επισημαίνει ο κ. Τσίπρας.
Η ανάρτηση Τσίπρα:
Μαρινάκης για Αβραμόπουλο: «Όταν σε καλούν οι Αρχές, πρέπει να ανταποκρίνεσαι»
11:46
Ισχυρός σεισμός 5,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο
11:36
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27