Επικοινωνία Μητσοτάκη με τον πρόξενο στη Μαριούπολη: Την Κυριακή στην Αθήνα ο Μ. Ανδρουλάκης
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε σήμερα με τον Γενικό Πρόξενο της Ελλάδας στη Μαριούπολη, Μανώλη Ανδρουλάκη, τον συνεχάρη για τη γενναιότητα που επέδειξε και τον ευχαρίστησε για τις υπηρεσίες που προσέφερε και για τον δημόσιο λόγο του.
Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός θα συναντηθεί με τον κ. Ανδρουλάκη τις επόμενες ημέρες.
Επισημαίνεται ότι ο κ. Ανδρουλάκης είναι στη Ρουμανία και αναμένεται να επιστρέψει στην Ελλάδα, από το Βουκουρέστι, την Κυριακή.
ΕΛΛΑΔΑ
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πηγές υπ. Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: Εντός 24 ωρών το ένταλμα στον αρμόδιο εισαγγελέα
12:00
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτές είναι οι απαντήσεις στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
11:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πιέζει ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων
11:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ