Με το ένα χέρι το κινητό και με το άλλο το τιμόνι ο Γιώργος Καρασμάνης
Ανανεώθηκε:
Τους στίχους παλαιού λαϊκού τραγουδιού έφεραν στο νου τους οι βουλευτές που μετείχαν σήμερα στην επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής όταν άκουσαν τον Γιώργο Καρασμάνη να τους περιγράφει που βρισκόταν την ώρα της συζήτησης.
«Οδηγώ και παρακολουθώ τη συνεδρίαση αδιαλείπτως. Μάλιστα στο ένα χέρι έχω το κινητό και στο άλλο το τιμόνι», ακούστηκε να λέει ο βουλευτής Πέλλας της ΝΔ που συνδέθηκε καθ' οδόν με τη Βουλή.
Αφορμή στάθηκε αναφορά-διαμαρτυρία του Τρύφωνα Αλεξιάδη, από τον ΣΥΡΙΖΑ, λίγο νωρίτερα ότι απουσίαζαν πολλοί γαλάζιοι βουλευτές από τη συνεδρίαση. Αφήνοντας τους παριστάμενους με το στόμα ανοιχτό, ο Γιώργος Καρασμάνης, είπε προς τους συναδέλφους τους: «Δεν δέχομαι αυτό που λέει ο κ. Αλεξιάδης. Είναι ευγενής, δεν μπορεί να λέει ότι δεν είναι βουλευτές εκεί. Εγώ οδηγώ και παρακολουθώ τη συνεδρίαση αδιαλλείπτως. Μάλιστα στο ένα χέρι έχω το κινητό και στο άλλο το τιμόνι»...
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20