Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Τζον Σαρμπάνης στο Μέγαρο Μαξίμου
Ανανεώθηκε:
Στις 11:00 το πρωί της Τετάρτης (24/8) πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με το μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ και διακεκριμένο εκπρόσωπο της ελληνοαμερικανικής κοινότητας, Τζον Σαρμπάνης.
Στη διάρκεια της συνάντησής τους στο Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε θερμά τον κ. Σαρμπάνη για την πολύτιμη συνεισφορά του στη στήριξη και προώθηση των ελληνικών θέσεων στα κέντρα λήψης αποφάσεων των ΗΠΑ.
Κοινή διαπίστωση ήταν επίσης ότι η Ελλάδα έχει αναδειχθεί σε πυλώνα σταθερότητας, ασφάλειας και κόμβο μεταφορών στην ευρύτερη περιοχή.
Τέλος, τονίστηκε ότι οι διμερείς σχέσεις Ελλάδος-ΗΠΑ βρίσκονται σε ιστορικά υψηλό επίπεδο και πως η στρατηγική συνεργασία των δύο πλευρών έχει ενισχυθεί σε σημαντικό βαθμό.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μητσοτάκης: Συναντήσεις με Τζον Σαρμπάνη και Αλεξάντερ Τσέφεριν στο Μέγαρο Μαξίμου
Τάκης Θεοδωρικάκος: Το πλαφόν οδήγησε στη μείωση τιμών σε 2.000 προϊόντα
12:24
Χτύπησαν 42χρονο στο κεφάλι με κορμό δέντρου και τον σκότωσαν στην Ανάβυσσο – Τρεις συλλήψεις
12:16
Σεισμοί σε Βενεζουέλα, Καλιφόρνια, Ιαπωνία μέσα σε λίγες ώρες: Γιατί οι ειδικοί μιλούν για σύμπτωση
12:16
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09