Συμβολή της Βουλής για την εξοικονόμηση ενέργειας - Σβήνει τα φώτα στην πρόσοψη
Ανανεώθηκε:
Ενεργή συμμετοχή στην εθνική προσπάθεια για περιορισμό στην συνολική κατανάλωση ενέργειας, έχει η Βουλή.
Με απόφαση του Προέδρου της Βουλής Κώστα Τασούλα, διακόπτεται ο φωτισμός στην πρόσοψη και τις λοιπές πλευρές του κτηρίου της Βουλής και θα παραμείνει μόνο ο περιμετρικός φωτισμός ασφαλείας του κτηρίου.
Ταυτόχρονα είναι σε εξέλιξη το πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης του κτηρίου με μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 36%. Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2019 και βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης, όσον αφορά τα συστήματα θέρμανσης-ψύξης του κτηρίου και του ηλεκτροφωτισμού με την εγκατάσταση νέων φωτιστικών σωμάτων χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης στο εσωτερικό του κτηρίου της Βουλής.
Έχουν επίσης ολοκληρωθεί οι μελέτες για την αντικατάσταση του εξωτερικού φωτισμού και το έργο αναμένεται να είναι έτοιμο εντός του 2023, ενώ ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση των ξύλινων κουφωμάτων με νέα ενεργειακά κουφώματα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μπακογιάννης: Δεν θα κλείσουμε τα φώτα στις γειτονιές της Αθήνας
Άμεσα μέτρα για εξοικονόμηση ενέργειας 10% στο Δημόσιο - Κίνητρα, αντικίνητρα και κυρώσεις
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52