Νέα Υόρκη: Σειρά συναντήσεων θα έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με ξένους ηγέτες
Ανανεώθηκε:
Σειρά συναντήσεων θα έχει κατά τη διάρκεια της Τετάρτης ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στη Νέα Υόρκη όπου βρίσκεται στο πλαίσιο της εβδομάδας υψηλού επιπέδου της 77ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.
Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης το πρωί της Τετάρτης θα συναντηθεί με επικεφαλής αμερικανοεβραϊκών οργανώσεων και με την AIPAC.
Στις 10:15 (τοπική ώρα), ο πρωθυπουργός θα συναντηθεί με τον Βασιλιά Abdullah II της Ιορδανίας.
Στις 12:30, ο πρωθυπουργός θα παρακαθίσει σε γεύμα που παραθέτουν προς τιμήν του Ομογενειακές οργανώσεις.
Στις 16:00, ο κ. Μητσοτάκης θα συναντηθει με τον πρόεδρο της Σενεγάλης, Μάκι Σαλ.
Στις 19:00, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη θα παραβρεθούν στη δεξίωση που παραθέτει ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν προς τιμήν των ηγετών που συμμετέχουν στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Συνάντηση Μητσοτάκη - Ρέγκλινγκ: Στο επίκεντρο η οικονομία και η ενέργεια
Καραμπόλα στην Κορίνθου - Τριπόλεως: Εμπλέκονται τέσσερα ΙΧ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
14:22
Πάτρα: Δώρα ζωής από 64χρονο σε τέσσερις ανθρώπους - Χάρισε όργανα και ιστούς
14:17
Ο καύσωνας της Ευρώπης θα ήταν «σχεδόν αδύνατος» χωρίς την κλιματική αλλαγή λένε οι επιστήμονες
14:12
Ο Νίκος Νταμπίζας στο Allwyn Game Time: «Τα δύο φαβορί και ο πιθανός πρώτος σκόρερ του Παγκοσμίου»
13:56