Βουλή: Αντιδράσεις φορέων στο νομοσχέδιο για τη δευτεροβάθμια υγεία
Ευθείες βολές δέχεται η κυβέρνηση και η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για τη διάταξη του νομοσχεδίου για τη δευτεροβάθμια υγεία, που δίνει τη δυνατότητα στους γιατρούς του ΕΣΥ να απασχολούνται στον ιδιωτικό τομέα.
Στην επεξεργασία του νομοσχεδίου στην αρμόδια επιτροπή στην οποία είχαν κληθεί να καταθέσουν τις απόψεις τους οι εμπλεκόμενοι φορείς, ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου Αθανάσιος Εξαδάκτυλος ζήτησε την απόσυρση του επίμαχου άρθρου 10 του νομοσχεδίου.
Για «περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της δημόσιας υγείας», έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, ενώ η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη εκτίμησε ότι το συγκεκριμένο μέτρο δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα και «θα βάλουμε τους ασθενείς απέναντι».
Την αντίθεσή του εξέφρασε και ο πρόεδρος της Ελληνικής Οδοντιατρικής ΟμοσπονδίαςΑθανάσιος Δεβλιώτης.
Για «διάταξη έκτρωμα και πλιάτσικο στις τσέπες των ασθενών», μίλησε η πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ Αφροδίτη Ρέτζιου, υποστηρίζοντας ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι όχι η κάλυψη των κενών και η αύξηση των μισθών, αλλά η ιδιωτικοποίηση του ΕΣΥ.
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30