Πιερρακάκης: Συνεχίζουμε ψηφιακά και το 2023 για ένα Δημόσιο σύγχρονο και φιλικό για όλους
Με ένα βίντεο απολογισμού για τη χρονιά που φτάνει στο τέλος της, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης ανέφερε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι «το 2022 κάναμε πολλά και σημαντικά βήματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Συνεχίζουμε ψηφιακά και το 2023, δημιουργώντας ένα Δημόσιο, σύγχρονο και φιλικό για όλους».
Ανάμεσα στις σημαντικές στιγμές που ξεχωρίζουν στο απολογιστικό βίντεο, αναφέρονται οι «περίπου 1 δισεκατομμύριο ψηφιακές συναλλαγές» με το κράτος, οι οποίες μεταφράζονται σε «100 ουρές λιγότερες ανά πολίτη», η «Εθνική Πύλη Αναπηρίας» και τα «ψηφιακά ΚΕΠΑ», η μείωση του τέλους κινητής τηλεφωνίας κατά 10% και η απαλλαγή των νέων έως 29 ετών, καθώς και οι άυλες ψηφιακές κάρτες για τις διάφορες παροχές που υλοιποίησε έως τώρα το ελληνικό κράτος προς τους πολίτες.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κόντρα Πιερρακάκη- Ραγκούση για τις παρακολουθήσεις
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
Live Τσίπρας: Ο κόσμος θέλει να καλύψουμε το πολιτικό κενό - Όχι ρεζερβέ θέσεις για πρώην του ΣΥΡΙΖΑ
19:16
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 164 οι νεκροί από τους σεισμούς
19:15