Ανδρουλάκης στο ΕΚΑΒ: Χρέος μας η ενίσχυση του ΕΣΥ
Με τους εργαζομένους στο Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας του ΕΚΑΒ αντάλλαξε ευχές ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης ευχαρίστησε μέσω ασυρμάτου τα πληρώματα του ΕΚΑΒ για το έργο και την προσφορά τους.

Ακολουθεί η δήλωση του κ. Ανδρουλάκη:
Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και σε όλους του Έλληνες.
Σήμερα είχα την ιδιαίτερη τιμή να ανταλλάξω ευχές με τους εργαζομένους του ΕΚΑΒ και να ακούσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά. Για εμάς είναι χρέος η ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας μετά τη δοκιμασία της πανδημίας αλλά και εν μέσω της οικονομικής κρίσης, που αυξάνει το κόστος ζωής. Είναι αδιανόητο ο ελληνικός λαός να πληρώνει τις τρίτες υψηλότερες ιδιωτικές δαπάνες για την υγεία του στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Γι’ αυτό οφείλουμε να κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας για να έχουμε ξανά ένα ισχυρό Εθνικό Σύστημα Υγείας, θεματοφύλακα της μείωσης των μεγάλων κοινωνικών ανισοτήτων της εποχής μας.
Αττικά Πολυκαταστήματα: Πρεμιέρα σήμερα στην δημόσια προσφορά για την εισαγωγή στο Euronext Athens
08:07
Η ανακοίνωση για νέα θητεία Ερντογάν, το άρθρο 116 και οι μηχανισμοί της επόμενης ημέρας
08:04
ΙΟΒΕ: Οι ευκαιρίες της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων για την ελληνική οικονομία
08:01
Τραμπ κατά Γερουσίας: «Έχω το Ιράν στα "σχοινιά", έτοιμο να πέσει και δυσκολεύουν τη δουλειά μου»
07:57