Μητσοτάκης για το νέο σποτ της ΝΔ: «Στις 25 Ιουνίου κάνουμε το μεγάλο βήμα»
Ανανεώθηκε:
Το νέο σποτ της Νέας Δημοκρατίας το οποίο δίνει έμφαση στο γαλάζιο χρώμα και τους συμβολισμούς του, παρουσιάζει σε ανάρτησή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Στις 25 Ιουνίου κάνουμε το μεγάλο βήμα, για να συνεχίσει η πατρίδα μας στον δρόμο της υπερηφάνειας, της ανάπτυξης και της ευημερίας» αναφέρει ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριακος Μητσοτάκης παρουσιάζοντας με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΝΔ.
«Για να συνεχίσει να προχωράει Σταθερά, ακόμα πιο Τολμηρά, Μπροστά!» επισήμανε ο πρόεδρος της ΝΔ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Με ποια πρόσωπα θα φτιάξει κυβέρνηση ο Μητσοτάκης - Οι μετακινήσεις, οι εκπλήξεις
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Θα είμαστε αντιπολίτευση του εαυτού μας»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από Χαλκιδική: Ο ΣΥΡΙΖΑ στοχοποιεί το Λιμενικό και τη χώρα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κόντρα για τους μειονοτικούς βουλευτές: Η «καρατόμηση» Κατραντζή και η ... γίδα στην πλάτη
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ