Μητσοτάκης για το νέο σποτ της ΝΔ: «Στις 25 Ιουνίου κάνουμε το μεγάλο βήμα»
Ανανεώθηκε:
Το νέο σποτ της Νέας Δημοκρατίας το οποίο δίνει έμφαση στο γαλάζιο χρώμα και τους συμβολισμούς του, παρουσιάζει σε ανάρτησή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Στις 25 Ιουνίου κάνουμε το μεγάλο βήμα, για να συνεχίσει η πατρίδα μας στον δρόμο της υπερηφάνειας, της ανάπτυξης και της ευημερίας» αναφέρει ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριακος Μητσοτάκης παρουσιάζοντας με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΝΔ.
«Για να συνεχίσει να προχωράει Σταθερά, ακόμα πιο Τολμηρά, Μπροστά!» επισήμανε ο πρόεδρος της ΝΔ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Με ποια πρόσωπα θα φτιάξει κυβέρνηση ο Μητσοτάκης - Οι μετακινήσεις, οι εκπλήξεις
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Θα είμαστε αντιπολίτευση του εαυτού μας»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από Χαλκιδική: Ο ΣΥΡΙΖΑ στοχοποιεί το Λιμενικό και τη χώρα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κόντρα για τους μειονοτικούς βουλευτές: Η «καρατόμηση» Κατραντζή και η ... γίδα στην πλάτη
ΔΙΕΘΝΗ
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
CULTURE
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
ΧΡΗΜΑ
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30
ΚΟΣΜΟΣ