Μητσοτάκης για το νέο σποτ της ΝΔ: «Στις 25 Ιουνίου κάνουμε το μεγάλο βήμα»
Ανανεώθηκε:
Το νέο σποτ της Νέας Δημοκρατίας το οποίο δίνει έμφαση στο γαλάζιο χρώμα και τους συμβολισμούς του, παρουσιάζει σε ανάρτησή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Στις 25 Ιουνίου κάνουμε το μεγάλο βήμα, για να συνεχίσει η πατρίδα μας στον δρόμο της υπερηφάνειας, της ανάπτυξης και της ευημερίας» αναφέρει ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριακος Μητσοτάκης παρουσιάζοντας με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΝΔ.
«Για να συνεχίσει να προχωράει Σταθερά, ακόμα πιο Τολμηρά, Μπροστά!» επισήμανε ο πρόεδρος της ΝΔ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Με ποια πρόσωπα θα φτιάξει κυβέρνηση ο Μητσοτάκης - Οι μετακινήσεις, οι εκπλήξεις
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Θα είμαστε αντιπολίτευση του εαυτού μας»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από Χαλκιδική: Ο ΣΥΡΙΖΑ στοχοποιεί το Λιμενικό και τη χώρα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κόντρα για τους μειονοτικούς βουλευτές: Η «καρατόμηση» Κατραντζή και η ... γίδα στην πλάτη
ΕΛΛΑΔΑ
Θανατηφόρο τροχαίο με έναν νεκρό στη Βαρυμπόμπη: Το ΙΧ καρφώθηκε σε τοιχίο και τυλίχθηκε στις φλόγες
07:09
ΕΛΛΑΔΑ
Ο «χάρτης» των βάσεων: Πώς θα κινηθούν οι υψηλόβαθμες σχολές – Τι λέει εκπαιδευτικός αναλυτής
07:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νέες επιθέσεις ΗΠΑ σε Ιράν και αντίποινα από Τεχεράνη με χτυπήματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
07:07
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Επιμένουν οι θυελλώδεις άνεμοι - Στους 35 βαθμούς η θερμοκρασία
07:00
ΕΛΛΑΔΑ