Επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον Κύπριο ΥΠΕΞ - Τι συζήτησαν
Την πρώτη του τηλεφωνική επικοινωνία ως υπουργός Εξωτερικών είχε, λίγο μετά την τελετή παράδοσης και παραλαβής, ο Γιώργος Γεραπετρίτης.
Ο νέος υπουργός Εξωτερικών είχε θερμή συνομιλία με τον Κύπριο ομόλογό του Κωνσταντίνο Κόμπο, ο οποίος τον συνεχάρη για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Η συζήτηση εστιάστηκε στον στενό και συνεχή συντονισμό και τη συνεργασία μεταξύ της Ελλάδας και της Κύπρου, τις κοινές προκλήσεις, καθώς και σε σημαντικές περιφερειακές εξελίξεις αμοιβαίου ενδιαφέροντος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Υπουργείο Εξωτερικών - Γεραπετρίτης: «Η πολιτική μας ήταν και θα παραμείνει πολιτική αρχών»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεραπετρίτης: Η Συνθήκη της Λωζάνης πρέπει να είναι σεβαστή από όλους
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα ερείπια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ