Επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον Κύπριο ΥΠΕΞ - Τι συζήτησαν
Την πρώτη του τηλεφωνική επικοινωνία ως υπουργός Εξωτερικών είχε, λίγο μετά την τελετή παράδοσης και παραλαβής, ο Γιώργος Γεραπετρίτης.
Ο νέος υπουργός Εξωτερικών είχε θερμή συνομιλία με τον Κύπριο ομόλογό του Κωνσταντίνο Κόμπο, ο οποίος τον συνεχάρη για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Η συζήτηση εστιάστηκε στον στενό και συνεχή συντονισμό και τη συνεργασία μεταξύ της Ελλάδας και της Κύπρου, τις κοινές προκλήσεις, καθώς και σε σημαντικές περιφερειακές εξελίξεις αμοιβαίου ενδιαφέροντος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Υπουργείο Εξωτερικών - Γεραπετρίτης: «Η πολιτική μας ήταν και θα παραμείνει πολιτική αρχών»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεραπετρίτης: Η Συνθήκη της Λωζάνης πρέπει να είναι σεβαστή από όλους
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στο Ηράκλειο: Νεκρή γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
11:25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:11
ΚΟΣΜΟΣ
Ελβετία: Χιόνι και πάγος θα έχουν λιώσει πλήρως έως τη Δευτέρα - Η πιο πρόωρη καταγραφή από το 2000
11:00
ΠΟΛΙΤΙΚΗ