Επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον Κύπριο ΥΠΕΞ - Τι συζήτησαν
Την πρώτη του τηλεφωνική επικοινωνία ως υπουργός Εξωτερικών είχε, λίγο μετά την τελετή παράδοσης και παραλαβής, ο Γιώργος Γεραπετρίτης.
Ο νέος υπουργός Εξωτερικών είχε θερμή συνομιλία με τον Κύπριο ομόλογό του Κωνσταντίνο Κόμπο, ο οποίος τον συνεχάρη για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Η συζήτηση εστιάστηκε στον στενό και συνεχή συντονισμό και τη συνεργασία μεταξύ της Ελλάδας και της Κύπρου, τις κοινές προκλήσεις, καθώς και σε σημαντικές περιφερειακές εξελίξεις αμοιβαίου ενδιαφέροντος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Υπουργείο Εξωτερικών - Γεραπετρίτης: «Η πολιτική μας ήταν και θα παραμείνει πολιτική αρχών»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεραπετρίτης: Η Συνθήκη της Λωζάνης πρέπει να είναι σεβαστή από όλους
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ