Ο. Γεροβασίλη: Η πρόταση για τον εκλογικό νόμο θα κατατεθεί στο τέλος της βδομάδας
Στο στάδιο της τελικής επεξεργασίας βρίσκεται η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για την κατάργηση του μπόνους, την απλή αναλογική και την ψήφο στα 17, δήλωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη.
Όπως σημείωσε, η κυβέρνηση “λαμβάνει υπόψη τις συζητήσεις του Πρωθυπουργού με τους αρχηγούς των κομμάτων, καθώς και πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες άλλων κομμάτων, όπως για παράδειγμα την Πρόταση Νόμου του ΠΑΣΟΚ τον Ιούνιο 2015”.
Η πρόταση της κυβέρνησης θα κατατεθεί στη Βουλή στο τέλος αυτής της εβδομάδας και θα ψηφιστεί μέσα στο 1ο δεκαήμερο του Ιουλίου, πιθανότατα με την επιστροφή του Πρωθυπουργού από την Κίνα, διευκρίνισε.
“Η διαδικασία της συζήτησης στη Βουλή μπορεί να βοηθήσει ώστε να υπάρξουν ακόμα μεγαλύτερες συγκλίσεις από αυτές που έχουν ήδη διαπιστωθεί”, ανέφερε και πρόσθεσε πως: “Η ιστορική αναγκαιότητα για την καθιέρωση της ισοτιμίας της ψήφου και η απήχηση της πρότασης στο λαό πρέπει να είναι το κριτήριο των κομμάτων”.
“Από τη Ν.Δ. δεν περιμέναμε τίποτα καλύτερο”, κατέληξε η κυβερνητική εκπρόσωπος.
Τραγωδία στο Άργος: 70χρονη παρέσυρε και σκότωσε ηλικιωμένο πεζό
10:54
«Λιώνει» η Ευρώπη: «Θόλος θερμότητας» φέρνει 41 βαθμούς τη νύχτα σε Γαλλία, Ισπανία και Βρετανία
10:43
Δολοφονία 45χρονης στα Χανιά: «Δεν προκύπτει ερωτική σχέση» – Στο «μικροσκόπιο» το κινητό του δράστη
10:40
Ροντ Στιούαρτ: «Παραλίγο να λιποθυμήσω» – Tου χορήγησαν οξυγόνο επί σκηνής
10:35