Μισέλ: Χαίρομαι που συμμετείχα στο άτυπο δείπνο για τους ηγέτες των Βαλκανίων στην Αθήνα
Ανανεώθηκε:
«Χαίρομαι που συμμετείχα με τους Προέδρους Βολοντίμιρ Ζελένσκι ,Σαντού και τους ηγέτες των Δυτικών Βαλκανίων σε άτυπη συνάντηση για τη διεύρυνση της ΕΕ μετά από πρόσκληση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Αθήνα απόψε» ανέφερε με ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Σαρλ Μισέλ.
«Αναμένουμε τις συζητήσεις με τους εταίρους μας καθώς εισερχόμαστε σε μια νέα δυναμική στη διαδικασία της διεύρυνσης» συμπλήρωσε ο κ. Μισέλ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Δείπνο στους ηγέτες των Βαλκανίων και τους επικεφαλής της ΕΕ
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη ανάρτηση Ζελένσκι για την επίσκεψη στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44
ΚΟΣΜΟΣ