Κουτσούμπας: Ηχηρή η απάντηση για το νομοσχέδιο - έκτρωμα
Ανανεώθηκε:
Το εργατικό κίνημα δίνει ηχηρή απάντηση για το νομοσχέδιο – έκτρωμα δήλωσε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, από την απεργιακή κινητοποίηση στο Σύνταγμα για το εργασιακό νομοσχέδιο.
«Σήμερα δίνεται μια ηχηρή απάντηση σε όλη τη χώρα από το εργατικό-συνδικαλιστικό κίνημα ενάντια στην κυβέρνηση, το κράτος, τη μεγαλοεργοδοσία, τη συμβιβασμένη ηγεσία της ΓΣΕΕ, με αιχμή το αντεργατικό νομοσχέδιο-έκτρωμα, που συζητιέται αυτές τις ώρες στη Βουλή», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κουτσούμπας.
«Ακόμα, δίνεται μια ηχηρή απάντηση για το μεγάλο ψέμα, την κοροϊδία με τις τριετίες που έφερε η κυβέρνηση, αλλά και για την εγκληματική πολιτική της που βουλιάζει τις ζωές, τις περιουσίες και τα δικαιώματα του ελληνικού λαού μέσα στις λάσπες του "κόστους-οφέλους", σε αυτή τη λογική για να υπηρετηθούν τα κέρδη των λίγων», πρόσθεσε ο Δ. Κουτσούμπας και τόνισε καταλήγοντας:
«Γι' αυτό η λύση είναι μια: Ένας για όλους και όλοι για έναν».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Απεργία: Ξεκίνησαν οι συγκεντρώσεις για το εργασιακό - Ποιοι απεργούν - Χάος στους δρόμους
Πανελλαδική απεργία σήμερα: Παραλύει η χώρα για το εργασιακό νομοσχέδιο - Ποιοι συμμετέχουν
Βουλή: Στην Ολομέλεια το εργασιακό νομοσχέδιο με το ξεπάγωμα των τριετιών
Νεκρός 42χρονος σε τροχαίο στη δυτική Θεσσαλονίκη - Σοβαρά τραυματίας 41χρονος
10:54
Κολυδάς: Κορυφώνεται η ζέστη τέλη Ιουνίου - Σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα οι υψηλότερες τιμές
10:48
Ο δεκάλογος της απογραφής ασανσέρ έως 30/06 - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από ερωταπαντήσεις
10:34
Πριν από την «Έναστρη Νύχτα»: Το έργο που αποκάλυψε το όραμα του Βαν Γκογκ
10:19