Επικοινωνία Μητσοτάκη - Ερντογάν για Μεσανατολικό
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε τη Δευτέρα (16/10) ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με αντικείμενο τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας οι δύο ηγέτες συζήτησαν για όσα διαδραματίζονται από τις 7 Οκτωβρίου, όπου σημειώθηκε η πρώτη επίθεση της Χαμάς εναντίον του Ισραήλ, καθώς και για την κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας.
Ο πρωθυπουργός επεσήμανε την ανάγκη να αποφευχθεί μια ανθρωπιστική κρίση και να μην απειληθεί η περιφερειακή σταθερότητα.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να βρεθεί και ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο Ισραήλ.
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο νεκροί λουόμενοι σε Κω και Χαλκιδική με διαφορά λίγων ωρών
17:32
ΕΛΛΑΔΑ
«Φύγε, πάρε τη βαλίτσα μου»: Το σημείωμα που άφησε η 43χρονη πριν πάει στο σκοπευτήριο Ηρακλείου
17:21
ΚΟΣΜΟΣ
Στη Γερμανία η αστυνομία επιστράτευσε τις «αύρες» για να δροσίσει τον κόσμο
17:11
ΕΛΛΑΔΑ
Εκτεταμένη φωτιά σε διώροφο κτήριο στην Καλλιθέα - Επιχείρηση απεγκλωβισμού
17:00
ΚΟΣΜΟΣ