ΥΠΕΞ για βομβαρδισμό νοσοκομείου στη Γάζα: Αποτροπιασμός για την οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών
Ανανεώθηκε:
Τον αποτροπιασμό του για τον βομβαρδισμό στο νοσοκομείο της Γάζας που οδήγησε την «οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών», εκφράζει με ανακοίνωσή του το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, υπογραμμίζοντας ότι από την πρώτη στιγμή τόνιζε την ανάγκη για την προστασία των αμάχων.
«Το υπουργείο Εξωτερικών εκφράζει τον αποτροπιασμό του για τα γεγονότα που οδήγησαν στη βαθύτατα οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών στο νοσοκομείο της Γάζας.
Η Ελλάδα από την πρώτη στιγμή επεσήμανε με έμφαση την ανάγκη για προστασία των αμάχων και διασφάλιση των ανθρωπιστικών αξιών και εμμένει στη θέση αυτή», αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΞ.
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
ΕΛΛΑΔΑ
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: «Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Ήταν μακριά», είπε η μητέρα του 3χρονου Άγγελου
12:47
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
ΕΛΛΑΔΑ