Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Μπλίνκεν - Τι συζήτησαν
O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Υπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών Αντονι Μπλίκνκεν.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν η κατάσταση στη Γάζα, οι εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα και οι κίνδυνοι για την ελευθεροπλοΐα από τις επιθέσεις των Χούθι.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Αντονι Μπλίνκεν συζήτησαν ακόμη διμερή ζητήματα, ενόψει και της έναρξης του επόμενου γύρου Στρατηγικού Διαλόγου Ελλάδας - ΗΠΑ τον Φεβρουάριο στην Ουάσιγκτον.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ
Η ισραηλινή κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
15:40
ΚΟΣΜΟΣ
Αναχώρησε για Βενεζουέλα επίλεκτη ομάδα Ελλήνων διασωστών - Θα συνδράμουν με drone και sonar
15:29
ΚΟΣΜΟΣ