Κασσελάκης: Κάλεσε τους βουλευτές σε μπαρ για ποτό μετά το Συνέδριο
Σε μία κίνηση ενότητας μετά από το εκρηκτικό Συνέδριο, ο Στέφανος Κασσελάκης κάλεσε όλους τους βουλευτές του κόμματος αλλά και τους άμεσους συνεργάτες του για ποτό, το βράδυ στο κέντρο της Αθήνας.




ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ: Λήξαν το θέμα σε τρεις προτάσεις στο κείμενο της πολιτικής απόφασης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΡΙΖΑ: Στο «ράφι» προς το παρόν οι κάλπες - Πρώτο «καμπανάκι» Γεροβασίλη σε Κασσελάκη
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν - Πόσα προϊόντα περιλαμβάνει η εφαρμογή
06:00
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ