Μητσοτάκης από ΔΕΘ: Θα μπουν 1.000 κάμερες στην Αθήνα - Θα έρχεται η κλήση στον παραβάτη
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου στην ΔΕΘ
Motionteam.grΤην δέσμευση ότι η κυβέρνηση θα δώσει έμφαση στο πρόβλημα της παραβατικότητας επανάλαβε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη ΔΕΘ
«Θα βάλουμε 1.000 κάμερες στην Αθήνα και θα έρχεται η κλήση στον παραβάτη», τόνισε ο Έλληνας πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι είναι σημαντικό να περιοριστεί η παραβατικότητα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Είμαι πρωθυπουργός, αρχηγός της ΝΔ και δεν έχω σκοπό να βγω στη σύνταξη
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης για ακρίβεια: Ήταν απρόσμενη η αύξηση των τιμών - Κάναμε δραστικές παρεμβάσεις στο ρεύμα
ΕΛΛΑΔΑ
Συνεχίζεται η επίγεια μάχη με τις φλόγες στη δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας
20:41
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Νέα στοιχεία για τη δολοφονία του 15χρονου - Όσα κατέθεσε ο 17χρονος καθ' ομολογία δράστης
20:33
ΚΟΣΜΟΣ
«Καθοριστικό βήμα για αποκλιμάκωση» η συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου λέει η φον ντερ Λάιεν
20:23
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πάνω από 10.000 βέσπες κατέκλυσαν στη Ρώμη - Εντυπωσιακές εικόνες γύρω από το Κολοσσαίο
20:13
ΕΛΛΑΔΑ