Μητσοτάκης από ΔΕΘ: Θα μπουν 1.000 κάμερες στην Αθήνα - Θα έρχεται η κλήση στον παραβάτη
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου στην ΔΕΘ
Motionteam.grΤην δέσμευση ότι η κυβέρνηση θα δώσει έμφαση στο πρόβλημα της παραβατικότητας επανάλαβε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη ΔΕΘ
«Θα βάλουμε 1.000 κάμερες στην Αθήνα και θα έρχεται η κλήση στον παραβάτη», τόνισε ο Έλληνας πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι είναι σημαντικό να περιοριστεί η παραβατικότητα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Είμαι πρωθυπουργός, αρχηγός της ΝΔ και δεν έχω σκοπό να βγω στη σύνταξη
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης για ακρίβεια: Ήταν απρόσμενη η αύξηση των τιμών - Κάναμε δραστικές παρεμβάσεις στο ρεύμα
ΧΡΗΜΑ
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30
ΚΟΣΜΟΣ
Αρχηγός Χεζμπολάχ: «Μεγάλο λάθος» και άκυρη η συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου
19:21
ΕΛΛΑΔΑ
Χαλκιδική: Εξετράπη αυτοκίνητο που οδηγούσε 33χρονος - Μετά τον παρέσυραν δύο ΙΧ
19:11
CULTURE
Η Μαντόνα αποκάλυψε ότι ζήλευε την Κάιλι Μινόγκ - Η συγκίνηση για τον αδερφό της και την κόρη της
19:00
ΚΟΣΜΟΣ