Ανακοινώθηκε στην Ολομέλεια η αποπομπή του Αντώνη Σαμαρά από την ΚΟ της ΝΔ
Η Ολομέλεια της Βουλής (φωτογραφία αρχείου)
INTIME NEWS/ ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΑνακοινώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, η διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.
Ο προεδρεύων της Βουλής, Γιώργος Γεωργαντάς, γνωστοποίησε στο Σώμα ότι ο Πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής, Κώστα Τασούλα, "μας ενημερώνει ότι ο βουλευτής Μεσσηνίας Αντώνης Σαμαράς τίθεται εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ".
Πλέον, η «γαλάζια» Κοινοβουλευτική Ομάδα αριθμεί 155 βουλευτές, από 158.
Οι ανεξάρτητοι βουλευτές ανέρχονται πλέον σε 19. Σημειώνεται ότι την "ομάδα" των ανεξάρτητων προστίθενται οι τρεις πρώην βουλευτές της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, Λευτέρης Αυγενάκης και Μάριος Σαλμάς.
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρός 42χρονος σε τροχαίο στη δυτική Θεσσαλονίκη - Σοβαρά τραυματίας 41χρονος
10:54
ΕΛΛΑΔΑ
Κολυδάς: Κορυφώνεται η ζέστη τέλη Ιουνίου - Σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα οι υψηλότερες τιμές
10:48
ΕΛΛΑΔΑ
Ο δεκάλογος της απογραφής ασανσέρ έως 30/06 - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από ερωταπαντήσεις
10:34
CULTURE
Πριν από την «Έναστρη Νύχτα»: Το έργο που αποκάλυψε το όραμα του Βαν Γκογκ
10:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ