Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη Ζελένσκι - Τι συζήτησαν
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντάται με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι στο περιθώριο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, στις Βρυξέλλες, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣO πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στην Ουκρανία.
Ο πρωθυπουργός αποδέχθηκε την πρόσκληση που του απηύθυνε ο κ. Ζελένσκι να συμμετάσχει στην Σύνοδο Ουκρανίας - χωρών Νοτιοανατολικής Ευρώπης που θα πραγματοποιηθεί στην Οδησσό.
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη τέτοια συνάντηση στο ανώτατο επίπεδο είχε πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της Ελλάδας, στην Αθήνα, τον Αύγουστο του 2023.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
WSJ: Πιθανή νέα συνάντηση για το ουκρανικό στα μέσα Ιουνίου στο Βατικανό
ΚΟΣΜΟΣ
«Σμήνος» ουκρανικών drones πάνω από τη Μόσχα: Καταρρίφθηκαν λέει ο δήμαρχος - Προβλήματα σε πτήσεις
ΔΙΕΘΝΗ
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
CULTURE
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
ΧΡΗΜΑ
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30
ΚΟΣΜΟΣ