Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη Ζελένσκι - Τι συζήτησαν
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντάται με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι στο περιθώριο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, στις Βρυξέλλες, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣO πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στην Ουκρανία.
Ο πρωθυπουργός αποδέχθηκε την πρόσκληση που του απηύθυνε ο κ. Ζελένσκι να συμμετάσχει στην Σύνοδο Ουκρανίας - χωρών Νοτιοανατολικής Ευρώπης που θα πραγματοποιηθεί στην Οδησσό.
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη τέτοια συνάντηση στο ανώτατο επίπεδο είχε πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της Ελλάδας, στην Αθήνα, τον Αύγουστο του 2023.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
WSJ: Πιθανή νέα συνάντηση για το ουκρανικό στα μέσα Ιουνίου στο Βατικανό
ΚΟΣΜΟΣ
«Σμήνος» ουκρανικών drones πάνω από τη Μόσχα: Καταρρίφθηκαν λέει ο δήμαρχος - Προβλήματα σε πτήσεις
ΕΛΛΑΔΑ
Ο δεκάλογος της απογραφής ασανσέρ έως 30/06 - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από ερωταπαντήσεις
10:34
CULTURE
Πριν από την «Έναστρη Νύχτα»: Το έργο που αποκάλυψε το όραμα του Βαν Γκογκ
10:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση» - Ο απολογισμός του κυβερνητικού έργου
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
ΚΟΣΜΟΣ