Επίσημα εκτός Βουλής οι τρεις βουλευτές των «Σπαρτιατών» - Διαλύθηκε η κοινοβουλευτική ομάδα
Ανακοινώθηκε στη Βουλή, η έκπτωση των τριών βουλευτών των «Σπαρτιατών» και η διάλυση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος.
Ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Γιάννης Πλακιωτάκης ενημέρωσε την Ολομέλεια ότι μετά την απόφαση του Εκλογοδικείου, παύει να υφίσταται η ΚΟ των “Σπαρτιατών” ενώ εκπτίπτουν του βουλευτικού αξιώματος οι βουλευτές Βασίλειος Στίγκας, Αλέξανδρος Ζερβέας και Πέτρος Δημητριάδης.
Οι υπόλοιποι βουλευτές των «Σπαρτιατών», παραμένουν ανεξάρτητοι. Δεδομένου ότι το Εκλογοδικείο αποφάσισε ότι οι έδρες των τριών που εξέπεσαν δεν αναπληρώνονται και παραμένουν κενές, η Βουλή πλέον θα λειτουργεί με 297 βουλευτές.
ΕΛΛΑΔΑ
Μάρω Κοντού: «Πάντα βαστάω μαχαίρι» λέει ο 93χρονος που εισέβαλε στο νοσοκομείο Αττικόν
17:54
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ