Επικοινωνία Μητσοτάκη με τα «χρυσά» κορίτσια της Εθνικής πόλο: «Μας γεμίσατε υπερηφάνεια και χαρά»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSIΕπικοινωνία με τα «χρυσά» κορίτσια της Εθνικής ομάδας πόλο είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, δίνοντάς τους συγχαρηστήρια για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, όπου διεξήχθη στη Σιγκαπούρη.
«Μίλησα με τα χρυσά μας κορίτσια και μοιράστηκα μαζί τους την υπερηφάνεια και τη χαρά που μας γέμισαν με την συγκλονιστική τους παρουσία, μέσα και έξω από την πισίνα! Σας ευχαριστούμε για όλα!», ανέφερε ο πρωθυπουργός στο instagram.
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Η Δημοκρατία γιορτάζει τη νίκη της Ελευθερίας απέναντι στην καταπίεση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Σίσι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ