Π. Πολάκης: «Έχουμε πόλεμο, δικαστικό πραξικόπημα»
O αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, σχολιάζοντας την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας το βράδυ της Τετάρτης για το νόμο για τις τηλεοπτικές άδειες, έγραψε στο Facebook την άποψή του βάζοντας ως τίτλο: «Οι κυβερνήσεις δεν πέφτουν με δικαστικά πραξικοπήματα».
Και έκλεισε με τον επίλογο: «Έχουμε πόλεμο και η αριστερά ξέρει να πολεμάει», αφήνοντας αιχμές για το δικαστικό σύστημα και προκαλώντας έντονες αντιδράσεις στα σχόλια.
Aναλυτικά το σχόλιο του κ. Πολάκη έχει ως εξης:
Οι κυβερνήσεις δεν πέφτουν με δικαστικά πραξικοπήματα .
Όπως και με το διώξιμο των εργολάβων που έβγαλε το ΣΤΕ παράνομο και ψηφίσαμε άλλο νόμο που το επεκτείναμε σε όλο το δημόσιο τομέα, όπως με το Γιαννόπουλο που τον ξαναγύρισαν στο Κεελπνο και τον ξανά διώξαμε ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ .
Εμείς ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ
Υγ1 Δηλαδή μας λένε οι αξιότιμοι δικαστές ότι είναι συνταγματικό να εκπέμπουν τα βοθροκάναλα χωρίς άδεια και αντισυνταγματικό να πάρουμε 4000 στα νοσοκομεία και 15000 παραπάνω στους παιδικούς σταθμούς από τα χρήματα του διαγωνισμού ;!;!;!;!
Υγ2 όταν μιλησα για το πρόβλημα της Δικαιοσύνης πριν δυο τρεις μήνες στο Περιστέρι, μου την έπεσαν με "ιερή αγανάκτηση" όλα τα συστημικά μέσα και οι εκπρόσωποι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ -ποτάμι για "ασέβεια ". Κάτι ήξεραν για το ποιος θα προστατέψει το σύστημα εξουσίας και διαπλοκής!!!
Υγ3 ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΕΙ !!!
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19