ΟΠΕΚΕΠΕ: Την άρση ασυλίας του ζητά ο Τάσος Χατζηβασιλείου - «Δεν έκανα τίποτα παράνομο»
Ο Τάσος Χατζηβασιλείου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΤην άρση ασυλίας του ζητά ο βουλευτής της ΝΔ, Τάσος Χατζηβασιλείου σε υπόμνημά του στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, δηλώνοντας πως δεν έχει «ουδεμία σχέση με τις παράνομες ενέργειες που έχουν λάβει χώρα στον ΟΠΕΚΕΠΕ.
«Σε καμία περίπτωση δεν αποπειράθηκα, δεν σχεδίασα και δεν εκτέλεσα ουδεμία παράνομη πράξη» σημείωσε στο υπόμνημά του.
«Δηλώνω απερίφραστα την επιθυμία μου να αρθεί άμεσα η ασυλία μου» δήλωσε.
Ο βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας σημείωσε πως στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε κινήθηκε «αποκλειστικά στα όρια των κοινοβουλευτικών του καθηκόντων και υποχρεώσεων».

Το υπόμνημα αυτό κατατέθηκε στην κεκλεισμένων των θυρών συνεδρίαση της Επιτροπής Δεοντολογίας, προκειμένου τα 16 μέλη της να αποφασίσουν αν θα εισηγηθούν την άρση της ασυλίας των Χαράλαμπου Αθανασίου και Τάσου Χατζηβασιλείου.
Οι δύο βουλευτές της ΝΔ περιλαμβάνονται στην 3η κατά σειρά δικογραφία που διαβιβάστηκε από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία στη Βουλή.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Βουλή: Κρίσιμη εβδομάδα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - Στην επιτροπή Δεοντολογίας Αθανασίου και Χατζηβασιλείου
Ελληνικός Χρυσός: Πώς οι Σκουριές βάζουν δυναμικά την Ελλάδα στον παγκόσμιο μεταλλευτικό χάρτη
10:41
Τελευταία αγωνιστική των ομίλων στο Παγκόσμιο με Super ενισχυμένες αποδόσεις από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:39
Ίσες αμοιβές: Αποζημίωση και αναδρομικά σε περίπτωση διάκρισης - Τι αλλάζει σε προσλήψεις και bonus
10:37
Δημογλίδου: Από το 2017 η δράση του κυκλώματος ρευματοκλοπών - «Πείραζε» ψηφιακούς μετρητές
10:31