Ένταση και υψηλοί τόνοι στη Βουλή
Σε υψηλούς τόνους συζητούνται στη Βουλή κυβερνητικές προτάσεις για τις τηλεοπτικές άδειες. Ενδεικτική του κλίματος που επικρατεί είναι η σφοδρή αντιπαράθεση Παππά- Κεδίκογλου.
«Είστε πρόβλημα για τη δημοκρατία», σχολίασε ο εισηγητής της ΝΔ, ζητώντας την απόσυρση του νόμου Παππά. «Είναι άτοπο να προτείνετε την αναστολή άρθρου που κρίθηκε αντισυνταγματικό. Εκτός από επικοινωνιακή απόπειρα η ενέργειά σας αποτελεί και προσβολή της διάκρισης των εξουσιών», ανέφερε και πρόσθεσε πως μόνη λύση είναι η κατάργηση του νόμου και έναρξης συζήτησης από μηδενική βάση.
Οι αναφορές Κεδίκογλου προκάλεσαν την αντίδραση του υπουργού Επικρατείας. «Θα περίμενα από εσάς απολογία για το γεγονός ότι εσείς ως κυβέρνηση δεν εισπράξατε όσα έπρεπε, αυτό ήταν πρόβλημα στην Δημοκρατία, όπως ήταν και το μαύρο στην ΕΡΤ».
Επικράτησε ένταση με τον Σίμο Κεδίκογλου να απαντά ότι τα λεφτά εισπράττονταν κανονικά και τον Νίκο Παππά να καλεί τη ΝΔ να ζητήσει συγνώμη, γιατί δεν εισέπραξε τίποτα.
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47