Εκλογές ΗΠΑ 2016: Η ινδιάνικη παροιμία του Θεοδωράκη για τη νίκη Τραμπ
Με μία ινδιάνικη παροιμία θέλησε να σχολιάσει ο Πρόεδρος του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ στις αμερικανικές εκλογές.
«Μέσα μας έχουμε και τον καλό και τον κακό λύκο. Και νικάει αυτός που ταΐζουμε περισσότερο. Παλιά ινδιάνικη παροιμία», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο επικεφαλής το Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Νεκρός οδηγός φορτηγού με οικοδομικά στην Εγνατία Οδό - Πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα
09:24
CULTURE