Καυστικό σχόλιο Νέας Δημοκρατίας για την ανακοίνωση Μαξίμου σχετικά με την επίσκεψη Ομπάμα
Με ιδιαίτερα σκωπτικό τρόπο σχολιάζει η Νέα Δημοκρατία την ανακοίνωση του Μεγάρου Μαξίμου για την έλευση του προέδρου των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, στην Αθήνα.
«Καλωσορίζουμε στην Ελλάδα τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπάρακ Ομπάμα και θα θέλαμε να καλωσορίσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ στον κόσμο της λογικής, αλλά είναι αδύνατον με τέτοιες ανακοινώσεις», αναφέρει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Υπενθυμίζουμε πως στην ανακοίνωσή του το Μέγαρο Μαξίμου έκανε λόγο για γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας ενώ παράλληλα σημείωνε ότι εκτίθενται διεθνώς όσοι επιδιώκουν την υποβάθμισή της.
Στην ίδια γραμμή κατηγορούσε την Νέα Δημοκρατία για «μικροψυχία», ενώ χαρακτήριζε τον πρόεδρο Ομπάμα «φίλο της χώρας».
ΕΛΛΑΔΑ
Μάρω Κοντού: «Πάντα βαστάω μαχαίρι» λέει ο 93χρονος που εισέβαλε στο νοσοκομείο Αττικόν
17:54
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ