Έφη Αχτσιόγλου: Υπέρ της επαναφοράς των συλλογικών διαπραγματεύσεων
Υπέρ της επαναφοράς των συλλογικών διαπραγματεύσεων τάχθηκε η νέα υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου μιλώντας στην ΕΡΤ, υπογραμμίζοντας πως οι θεσμοί δεν έχουν ανοίξει τα χαρτιά τους στο θέμα αυτό.
«Έχουμε ένα πολύ ισχυρό όπλο στα χέρια μας, το πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνωμόνων», είπε η κ. Αχτσιόγλου και τόνισε πως «η γραμμή άμυνάς μας είναι να επανέλθουν οι συλλογικές διαπραγματεύσεις».
Για τα κατώτατο μισθό ανέφερε πως υπάρχουν συναινέσεις στο εσωτερικό της χώρας, ενώ για την μαύρη εργασία δήλωσε ότι θα γίνουν στοχευμένοι έλεγχοι κατά της αδήλωτης εργασίας.
Τάχθηκε, επίσης, υπέρ της σωστής εφαρμογής του συνδικαλιστικού νόμου με σεβασμό της αυτονομίας και της ελευθερίας των συνδικαλιστικών οργανώσεων.
Δεν τέθηκε το θέμα των τριετιών στην διαπραγμάτευση ,ανέφερε, ενώ για την καταπολέμηση της ανεργίας επισήμανε πως θα ανοίξουν 80.000 θέσεις εργασίας μέσω προγραμμάτων του ΟΑΕΔ.
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
Diamond League: Τρίτη θέση για τον Εμμανουήλ Καραλή στα 5,83 μ. στο Παρίσι
21:12
Συνελήφθη 65χρονος για ασελγείς πράξεις σε βάρος 12χρονου παιδιού στη Λαμία
21:00