Θάνος Πλεύρης: Βγήκε από την εντατική
Βγήκε σήμερα Δευτέρα από την Εντατική Μονάδα Θεραπείας της ιδιωτικής κλινικής όπου νοσηλεύεται ο Θάνος Πλεύρης.
Ο πρώην βουλευτής της ΝΔ εισήχθη στην ιδιωτική κλινική την περασμένη Κυριακή (13/11), με σήψη, ως αποτέλεσμα μόλυνσης μετά από αγγειοχειρουργικές επεμβάσεις σε άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα.
Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του, εισήχθη άμεσα στη μονάδα εντατικής θεραπείας, όπου και παρέμεινε νοσηλευόμενος, διασωληνωμένος σε μηχανική υποστήριξη.
Το νεώτερο ιατρικό δελτίο αναφέρει:
«Η υγεία του κ. Αθανάσιου Πλεύρη βαίνει περαιτέρω βελτιούμενη (τόσο κλινικά, όσο και εργαστηριακά), πράγμα που επέτρεψε την έξοδό του από τη ΜΕΘ και τη συνέχιση της νοσηλείας του στο νοσηλευτικό όροφο.
Συνεχίζεται να του παρέχεται όλη η ενδεικνυόμενη ιατροφαρμακευτική αγωγή και φροντίδα».
Μήλος: Συνελήφθη 24χρονος για ναρκωτικά - Κατασχέθηκαν 142 συσκευασίες κοκαΐνης και κάνναβης
14:37
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27
Τουλάχιστον πέντε άνθρωποι έχασαν την ζωή τους λόγω του καύσωνα στην Ιταλία
14:20
Βίντεο – ντοκουμέντο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου στο Μέτσοβο
14:19