Πρόγραμμα για ανέργους 55-67 ετών ανακοίνωσε η Ρ. Αντωνοπούλου
Πρόγραμμα για τους μακροχρόνια άνεργους ηλικίας 55-67 ετών ανακοίνωσε στη Βουλή η Ράνια Αντωνοπούλου.
Η αναπληρώτρια υπουργός αρμόδια για την Καταπολέμηση της Ανεργίας απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπης Τζούφη ανέφερε πως πρόκειται για ένα καινούργιο πρόγραμμα που για την πρόσληψη μακροχρόνια ανέργων ηλικίας 55-67 ετών για 12 μήνες στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και τους δήμους με δυνατότητα ανανέωσης για άλλον έναν χρόνο.
Επίσης, το επόμενο πρόγραμμα που θα εφαρμοστεί στα μέσα Φεβρουαρίου θα αφορά 10.000 άτομα, με τη συνεισφορά του κράτους να φτάνει μέχρι και τα 600 ευρώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βουλή: Εισήγηση της επιτροπής δεοντολογίας άρσης της ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία στην Ινδία: Τουλάχιστον 15 νεκροί από φωτιά σε κτήριο στην πόλη Λάκναου
20:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΡΙΖΑ για Αβραμόπουλο - Ασημακοπούλου: «Η ΝΔ έχει καταντήσει πινάκιο δικαστηρίου»
20:32
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Πιερρακάκης: «Το Υπερταμείο μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο - Καταλύτης ανάπτυξης»
20:25
CULTURE