Παππάς: Οι τηλεοπτικοί σταθμοί δε θα λειτουργούν χωρίς τίμημα
Σύντομα θα κατατεθεί στη Βουλή νομοθετική ρύθμιση για το τίμημα που θα καταβάλλουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί στο διάστημα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης, ανέφερε στη Βουλή ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς.
«Το μεσοδιάστημα από τώρα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης, οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν θα λειτουργούν άνευ τιμήματος», ανέφερε απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου.
Σύμφωνα με τον Νίκο Παππά τεκμήριο και οδηγός για το ύψος και το εύλογο του τιμήματος, αποτελεί ο διαγωνισμός που διεξήχθη τον περασμένο Αύγουστο. Σημείωσε ακόμη, ότι για τη διετία 2015-16, έχουν καταλογιστεί στους τηλεοπτικούς σταθμούς 76 εκατ. ευρώ, από φόρο τηλεοπτικής διαφήμισης, εκ των οποίων ήδη έχουν εισπραχθεί τα 60 εκατ. ευρώ.
Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής άσκησε κριτική στην απόπειρα των καναλαρχών να εξαιρεθούν από την υποχρέωση υποβολής δήλωσης Πόθεν Έσχες, λέγονυας πως αν υπάρχει «τσίπα» και «ντροπή» θα πρέπει να αποσύρουν τη σχετική προσφυγή τους στο ΣτΕ.
Θυελλώδη μελτέμια σε Αιγαίο, Αττική και ηπειρωτικά - Οι περιοχές με τους πιο ισχυρούς ανέμους
21:23
Δύο συλλήψεις για τον θάνατο 43χρονης σε σκοπευτήριο στην Κρήτη - Τι ερευνούν οι Αρχές
21:16
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03