«Πράσινο φως» για τη χρήση κάνναβης για ιατρικούς σκοπούς ανάβει το υπουργείο Υγείας
Το «πράσινο φως» για τη νομιμοποίηση της χρήσης κάνναβης για ιατρικούς σκοπούς, ανάβει το υπουργείο Υγείας.
Σύμφωνα με τον Ανδρέα Ξανθό η αποτελεσματικότητα της φαρμακευτικής κάνναβης σε συγκεκριμένες κατηγορίες παθήσεων «επιβεβαιώνεται και από το επιστημονικό πόρισμα της Επιτροπής, με επικεφαλής την Πρόεδρο του ΕΟΦ, η οποία μελέτησε το ζήτημα». Ο υπουργός Υγείας προανήγγειλε μάλιστα, την έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης με το υπουργείο Δικαιοσύνης, για την αλλαγή του πίνακα του ΟΗΕ με την κατάταξη των ουσιών. Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στη χώρα μας να προχωρήσει στη νόμιμη συνταγογράφηση και κυκλοφορία φαρμακευτικών σκευασμάτων που θα περιλαμβάνουν εκχυλίσματα κάνναβης.
«Το τοπίο δεν πρέπει να είναι παράνομο, θολό και άτυπο», είπε και επεσήμανε πως αν χρειαστεί θα φέρει και νομοθετική ρύθμιση για την -υπό όρους και με έλεγχο- διάθεση χώρων για την παραγωγή κάνναβης για φαρμακευτικούς λόγους.
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30