Αχτσιόγλου: Το κλείσιμο της αξιολόγησης θα οδηγήσει στην έξοδο από την επιτροπεία
«Η ολοκλήρωση της αξιολόγησης αποτελεί συστατικό στοιχείο της συνολικής συμφωνίας που θα οδηγήσει στον τελικό μας στόχο, την έξοδο από την επιτροπεία», αναφέρει η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου..
Παράλληλα, σημειώνει ότι «με τη συμφωνία που επιτεύχθηκε γίνεται το καθοριστικό βήμα για την επαναφορά στην εργασιακή κανονικότητα».
Πέρα από την επαναρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου, σε δήλωσή της στην “ΑΥΓΗ της Κυριακής”, υπογραμμίζει ότι «το σχέδιο μας για την ανασυγκρότηση της εργασίας αποβλέπει στη μείωση της ανεργίας αλλά και στην ποιοτική αλλαγή του εργασιακού τοπίου, ώστε να περιοριστεί η ελαστική απασχόληση και να επικρατήσουν οι σχέσεις πλήρους απασχόλησης με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα».
Η υπουργός Εργασίας τονίζει πως «η υλοποίηση του σχεδίου αυτού θα συμβάλει ουσιαστικά στη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος, το οποίο δέχτηκε καίρια πλήγματα τόσο από την απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων όσο και από την όξυνση της παραβατικότητας στην αγορά εργασίας».
Φωτιά στον Ορχομενό Βοιωτίας: Ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής - Σηκώθηκαν και εναέρια μέσα
16:52
Υπ. Οικονομικών ΗΠΑ: «Τα αποδεσμευμένα ιρανικά κεφάλαια θα επιστρέψουν σε αμερικανικά προϊόντα»
16:49
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31